Математика, інформатика

Математика

5-А клас. вчитель Броніцька В.О.

Завдання: Опрацювати с.247 §31 «Порівняння десяткових дробів».

Виконати : № 824,826, 827 (використовуючи приклади на с. 248)

№ 815, 817 (повторення попередньої теми)

5- Б, В клас. вчитель Станова О.В.

Самостійно вивчити п.30, дати відповіді на питання (с.241), виконати письмово №800

6-А клас  вчитель Проніна А. Є.

Завдання: Опрацювати § 35, стор. 977.(повторення)

Опрацювати § 36, вивчити правила(законспектувати їх у зошит) виконати завдання на окремих аркушах: №990, 991.(використовуючи правило на сторінці 278 підручника)

Опрацювати §37, вивчити правила, виконати №1020 (використовуючи правила параграфа).

6- Б, В клас. вчитель Шпакова Т.Л.

Опрацювати  п.34,35 «Додавання раціональних чисел, властивості додавання», вивчити правила на с.268,269, розглянути зразки на с.268 та на с. 274. За зразками виконати вправи : №953,955,957,976,978.

7- Б, В клас. вчитель Станова О.В.

Алгебра : Прочитати п.18 (с.88), зробити  №595,596

Геометрія : Вивчити  п.12 (с.92), відповісти на питання (с.94)

8-А.Б,В клас. вчитель Філатова Л.В.

Алгебра : Повторити ОК «Арифметичний квадратний корінь», №398, 400. Опрацювати п. 13, 14 питання на с.103, 110 ; №429,431 Усно: №446,447

Прочитати додаткові відомості с.113-115

Геометрія : Опрацювати  п.15, в ОК зробити рис. 173 (с.113). записати 1,2 абзаци + лема + теорема 15.1+доведення (подібність трикутників – пропорція – формула) №510,511,512,513

10-А клас. вчитель Філатова Л.В.

Алгебра : підручник с.288 п.21.3; табл... 36,37 правило, приклад 1 с.291,

с.292 №1, №3 (1,2)

Геометрія : §5.4  вивчити властивості перпендикулярних площин, опрацювати приклади розв’язування задач, виконати в зошиті креслення і записати розв’язання.

10-Б клас. вчитель Філатова Л.В.

Алгебра : повторити формули додавання (с.278 табл 34) та формули подвійного аргументу (с.284 табл 35), с.283 №2 (5-10), №3, с.287 №2 (1,3), №3 (1,3,5).

Геометрія : §5.4  вивчити властивості перпендикулярних площин, опрацювати приклади розв’язування задач, виконати в зошиті креслення і записати розв’язання.

11-А клас. вчитель Шпакова Т.Л.

Алгебра : опрацювати та скласти конспект §9 п.1,2 вивчити правила, таблицю первісних на с.212, розглянути зразки пр...1,2,3,4. За зразками розв’язати :п.176,п.178.

Геометрія : с. 374 №309,374. Розв’язати : п.318 (1,2), п.320.

11-Б клас. вчитель Шпакова Т.Л.

Алгебра : опрацювати та скласти конспект §24 .  вивчити правила, таблицю первісних, розглянути зразки на с.354-355 пр...1,2,3,4. За зразками розв’язати на с.357 :№1,6,10.

Геометрія : сповторити теорію (конспект). Розв’язати на с.214 №21,22; с.222 №40 (1,2,3), №41;  с. 227 № 11 (1,2)

 Інформатика

5-А, 5-Б, 5-В класи. вчитель Проніна А. Є.

Опрацювати презентацію

https://drive.google.com/file/d/0B7fLwq2DezjTTHMyZHlCSEIyWU0/view?usp=sharing виписати в зошит і вивчити основні поняття

5-А, 5-Б, 5-В класи. вчитель Броніцька В.О.

Опрацювати презентацію

https://drive.google.com/file/d/0B7fLwq2DezjTTHMyZHlCSEIyWU0/view?usp=sharing виписати в зошит і вивчити основні поняття

6-А, 6-Б, 6-В.вчитель Броніцька В.О.

Опрацювати §4.4 -4.5. Розробити в текстовому процесорі MS Word оголошення про свято «Мелодія двох сердець» (обов’язково використати різні шрифти та кольори,можна додавати малюнки та ін...) . Оголошення має містити дату та місце проведення свята, короткий опис свята.

Оголошення надіслати в електронному вигляді на почту: vika.bronytska@gmail.com у листі вказати прізвище та клас.

7-А, 7-Б, 7-В. вчитель Проніна А. Є.

Завдання: Опрацювати §4,4, письмово дати відповіді на питання на ст... 117. Обов`язково опрацювати пункт «Працюємо за комп`ютером»(стор. 115-117). Виконати завдання на ст...118 №3 (а, б, в, г)  (переслати на електронну адресу pronina_1994@mail.ua)

8-А, 8-В. вчитель Проніна А. Є.

Завдання: Опрацювати §6.6. Письмово дати відповіді на питання ст. 215 (1-4). Виконати проект в lazarus з сторінки 214.

Опрацювати §6.7. Письмово дати відповіді на питання ст.219 (1-2). Виконати проект в Lazarus зі сторінки 218 (задача).

8-Б. вчитель Броніцька В.О.

Завдання: Опрацювати §6.6. Письмово дати відповіді на питання ст. 215 (1-4). Виконати проект в lazarus з сторінки 214.

Опрацювати §6.7. Письмово дати відповіді на питання ст.219 (1-2). Виконати проект в Lazarus зі сторінки 218 (задача).

9-А, 9-Б, 9-В. вчитель Броніцька В.О.

Опрацювати §18. Розробити в текстовому процесорі MS Word оголошення про свято «Мелодія двох сердець» (обов’язково використати різні шрифти та кольори,можна додавати малюнки та ін...) . Оголошення має містити дату та місце проведення свята, короткий опис свята.

Оголошення надіслати в електронному вигляді на почту: vika.bronytska@gmail.com у листі вказати прізвище та клас.

10-А, 10-Б. вчитель Проніна А. Є.

Виконати практичну роботу №7 ( завдання практичної https://drive.google.com/file/d/0B7fLwq2DezjTZXY1aHFrdkY3ZGM/view?usp=sharing )

11-А, 11-Б. вчитель Броніцька В.О.

Опрацювати §3.8. У письмовому вигляді здати відповіді на контрольні питання с.197. (питання 1-12)

Інформатика                                                                                                                                                                           Васильков Д.Ю.

6 клас ss4.4-4.5 «Моя сім’я»
7 клас ss 4.4- 4.5 «Рейтинг класу»
8 клас ss 6.5-6.7 Зад. ст. 198 №39
9 клас ОК, творчі завдання «мережа»
10 клас ОК,  в вексель табл. «Автомагазин»
11 клас ss3.5-3.6, СУБД «Товари»

-1 thoughts on “Математика, інформатика

  1. Pingback: Завдання для учнів! | Миколаївська гімназія № 4

Comments are closed.